Komentované projížďky zrušeny

Komentované projížďky zrušeny

29.9.2018

Velmi se omlouváme všem zájemcům, ale víkendové komentované projížďky jsme bohužel museli zrušit. Naším pražským doubledeckerem se můžete projet od pondělí do čtvrtka, vždy v odpoledních hodinách po trase některé z pravidelných autobusových linek. PODROBNOSTI ZDE: https://stan-praha5.cz/clanky/svezte-se-doubledeckerem-po-praze-5

Nastavení soukromí a cookies

Používáme soubory cookies ke sledování a vyhodnocování návštěvnosti stránek. Získaná data nám pomáhají zlepšovat kvalitu stránek, abychom vám poskytovali stále kvalitní obsah.

Podrobné nastavení

Nastavení soukromí a cookies

Používáme soubory cookies ke sledování a vyhodnocování návštěvnosti stránek. Získaná data nám pomáhají zlepšovat kvalitu stránek, abychom vám poskytovali stále kvalitní obsah.

Nezbytné cookies Vždy povoleny
Jedná se o nezbytné technické soubory cookie, bez kterých by nebylo možné služby webových stránek reálně poskytovat a proto není možně je zakázat. Tyto soubory se většinou nastavují v reakci na akci, kterou na stránkách aktivně provedete. Například se může jednat o přihlášení, dílčí nastavení nebo vyplňování formulářů. Tyto soubory neukládájí žádně osobní identifikovatelné informace.
Prefereční cookies
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Analytické cookies
Tyto soubory pomáhají analyzovat využívání poskytovaných služeb. Umožňují sledování počtu návštěvníků, jak návštěvníci stránky používají a spousty dalších anonymních statistických údajů. Díky nim je možné zlepšovat způsob, jakým webové stránku fungují. Získané statistiky mohou sloužit ke zlepšení funkčnosti, obsahu i uživatelského komfortu.
Marketingové cookies
Slouží ke sledování chování uživatele pro lepší cílení reklamy napříč webovými stránkami, například obsahovými partnery a bannerovými sítěmi. Tyto soubory mohou společnosti třetích stran použít pro vytvoření profilu zájmů návštěvníků. Díky těmto profilům je možné zobrazovat relevantnější marketingové a reklamní sdělení (i na stránkách třetích stran). Získaná data neobsahují citlivé ani osobní informace.